2. den 19.6. 1993

ROHOZEC - BÍLEK

SOBOTA

MAPA

HORY

07.00   Vstáváme. Libor a Petr dohrávají šachy.

08.45   Odjíždíme do Žehušic. Libor nakupuje. Krátce se zastavujeme u obory a potom jedeme na Žleby. Počasí vypadá na vedro. Na  nejbližší křižovatce Libor odbočil na Čáslav. Včas se však  vrátil. Následuje Ronov n. Doubravou a tam už začínají Železné hory. Vyšlapali jsme velké stoupání a odbočujeme na zříceninu Lichnice.  Navrch mají Indurain a Chiapucci.

10.30   Zastavujeme na zřícenině. Zjevuje se nám nádherný pohled  na krajinu.

11.00   Vyjíždíme na Seč. Svorada ztrácí v kopcích. Objevuje se krize.  Dáváme si limonádu v hotelu Oheb. Fotíme se před kostelem.

11.20   Pokračujeme na Horní Bradlo. Projíždíme opět horama za stálého  vedra. Svorada má v průměru 3 min. ztrátu.

12.30   Trhová Kamenice. Zastavujeme na další limonádu. Potom již  následuje mírně zvlněná krajina až na Bílek.

13.40   Bílek. Následuje oběd, procházka Doubravským údolím a zavřená  hospoda. Potraviny to jistí. Opravujem, čistíme, kontrolujeme  kola.

Údaje o 2. dnu:

Doba příjezdu do cíle(TOT)

4:58.56

Čistý čas na kole (Tm)

3:19.46

Vzdálenost (DST)

68 km

Průměrná rychlost celkem (TAVS)