1. den 2.5. 1993

PRAHA - MOŘINA - PRAHA

NEDĚLE

MAPA

Amerika

08.00   Vyjíždíme od Petra bez jakéhokoli zdržení, protože s náma nejede  Poustevník. Je slunečné počasí, ráno chladněji. Volíme cestu přes  Prahu a po Magistrále. S menšími potížemi u stanice I.P.Pavlova  dojíždíme na Strakonickou. Je sice teplo, ale fouká protivný vítr. V Dobřichovicích odbočujeme do Karlického údolí .Jedeme příjemným lesíkem, mírné stoupání 8 - 10 km.

10.00   Přijíždíme k " Americe " a zjišťujeme zda-li je vchod otevřen.  Není. Vracíme se a parkujeme s kolama na druhé straně. V lomu je  málo vody, ale hodně lidí. Nadšenci se i koupou. Viděli jsme  potápěče. Drápeme se nahoru a jedeme a deme k " malé Americe ".

11.30   Jsme na místě. Stav vody a lidí podobný. Obědváme. A ejhle kde se  vzali tu se vzali 2 ochránci přírody. Zpočátku se zdáli neškodní,  ale měli výhrady k našim kolům v rezervaci a to tak, že chtěli  OP. Hrozili pokutou, ale diplomaticky jsme je obalamutili. Dostali jsme zajímavé prospekty a oni pak odešli.

13.00   Odjíždíme domů.

13.10   Za velkého horka projíždíme vápenkou a Petr zjišťuje, že má  prázdné zadní kolo. S klidem profesionála vyměnil duši ( 30 min).

14.45   Stavíme ve vesnici Ořech a kupujeme si limonády (4).

16.00   Na Hradčanské nás přivítali velmi nepříjemné kostky. Nevídaná  věc, Petr podruhé po krátké době píchnul duši. Neuvěřitelné. Po

osazení duší Martin zjistil, že je v plášti drát.( Možná příčina  píchnutí ). Martin musel věnovat svoji duši.

16.30   Stromovka. Úspěšně jsme se tam vymotali.

16.40   Trója ; Trojskej kopec - velmi prudký a nepříjemný. Zvládli jsme  ho.

17.00   Končíme u Martina.

Údaje o 1. dnu:

Doba příjezdu do cíle (za dva dny a měsíce (TOT)

8:30.00

Čistý čas na kole (Tm)

3:59.08

Vzdálenost (DST)

80 km

Průměrná rychlost celkem (AVS)