2. den 30.5. 1993

BÍLEK - PRAHA

NEDĚLE

MAPA

JEŠTĚ 100

07.45   Vstáváme. Vypadá to na velkej hic. Nikam se nám nechce.

08.15   Snídaně - (Kakao z Poustevníkova mléka). Opravujeme, dotahujeme  kola. Petr zalévá zahrádku. Umýváme nádobí.

11.12   Odjíždíme po stejné trase nazpět. Chotěboř - Libor opět pozoruje  výkladní skříň Cyklocentra, aby si vybral co bude chtít koupit.  Cestou do Haber potkáváme dvě krizové slečny.

12.25   Habry, opouštíme základní trasu a pokračujeme po vedlejších  silnicích na Uhlířské Janovice. Hned z kraje si drobně zajíždíme  do Lubna - Leština u Světlé n.S. Odbočujeme na Ledeč n.S. (První  vážná chyba, která velkou měrou ovlivnila další naši cestu).  Začíná být zase velké vedro. Víme, že jedeme blbě, ale nemůžeme s  tím nic dělat. Libor to hájí slovy : " Stejně si zajedem ". Kopce  už začínají. Na 30. km říkáme eště 100. Na 40. km - eště 100.  Následuje obrovský sešup. Skoro dobrý provoz. Ledeč n.S. -  Odbočujeme směr Čáslav a Zbraslavice. To co jsme sjeli, zase  šlapeme nahoru. 51. km - eště 100. Z ničeho nic se dostavil hlad.  Oběd stanoven až ve Zbraslavicích. Projíždíme krásnou krajinou,  všude mrtvo, auta téměř žádná. Projíždíme Radvančicema a  Poustevník si na něco vzpomněl. Ale neví na co

14.30   Zbraslavice : Čas oběda. Petr už se nemůže dočkat. Příjemné ceny  jak vidíte. Potkali jsme dva známé herce. Nevíme však jména.

15.00   Opouštíme Zbraslavice s plnými břichy. Fouká JV vítr. Moc šlapat se zrovna nechce, trochu kopečky.

15.35   Uhlířské Janovice. Zase stojíme na  závorách. Mírně sjíždíme z kopce. Hustota provozu se zvyšuje. Auta na  nás troubí o 106. Před Kostelcem si      dáváme pauzičku za účelem vyprázdnění. Jsme tak na 100. km. Přijíždíme na Kutnohorskou a jedeme na Mukařov. Tam už jede hrozně moc aut. Odbočujeme za Mukařovem na Újezd n. L. Zase drobně bloudíme. Jak je již zvykem.

Sibřina -  Zajíždíme na fotbalové hřiště,  jestli tam není Andráši. Nebyl.  Újezd n. L. - Andráši doma není. Poustevník předvádí jedno ze svých

dalších akrobatických čísel. Zajel do kamení a bezvládně lehnul.

Zbraslavice

17.45   Zastavujeme v soukromé hospodě na limo.

18.00   Pokračujem na Klánovice. To už máme v nohách přes 125. km. Rekordy  postupně padají. Sil je překvapivě pořád dost. Krize už máme za  sebou.

19.10   Přijíždíme domu, ale cítíme se tak na 50. km.

Údaje o 2. dnu:

Doba příjezdu do cíle (za dva dny a měsíce (TOT)

7:58.00

Čistý čas na kole (Tm)

6:48.00

Vzdálenost (DST)

149 km

Průměrná rychlost celkem (TAVS)