9. den 26.7. 1993

ASCHACH - ZWETTL a. RODL

PONDĚLÍ

MAPA

15 km UP

7.15      Probouzíme se ( chtěli jsme vstávat v 6.20 ).

9.30      Odjíždíme a na nebi jsou opět mraky. Jedeme do Lince a silnice  jsou horší než u nás a stezky pro cyklisty nestojí za nic.

10.00   Parkujeme na náměstí v Linci. Prohlížíme si město a obchody.  Nakupujeme nezbytné jídlo a za necelou 1 hod se vracíme.  Doplňujeme vodu v lékárně s názvem " Wasser Apotheke ". Stala se  nám nepříjemná věc. Petrovi někdo ukradl nůž. Obědváme a ve 12.05  vyjíždíme směrem na Bad Leonfelden. Z naprosté týdenní roviny se  zvedl 15-ti kilometrový kopec až do města Hellmonsodt. Následuje  odměna v podobě sešupu do Zwetlla. Potom začalo drobně krápat.  4.km za městem se spustil prudký liják a museli jsme nutně  zastavit. Jelikož déšť nepřestával, utábořili jsme se. Na naše  území se nám bohužel nepodařilo dojet.

14.45   Roztahujeme plachtu proti dešti. Je vlhko a zima.

16.00   Kde se vzal, tu se vzal. Za podivného rachotu seběhl z kopce  podivný mužík. Měl sáček s houbami ( podivnými ) a hned se s námi pustil do řeči. Nabízel nám dokonce, abychom u něho  přespali. S díky jsme odmítli. Pak si ještě mumlal pro sebe a  odešel.

18.00   Dohráváme ještě karty a vtom se zvedá vítr. Najednou se utrhla  plachta a začali padat kroupy. Vody bylo až hanba. Provlhli jsme.  Kolem 19.00 hod se provlhlí vyhříváme na slunci.

Údaje o 9. dnu:

Doba příjezdu do cíle(TOT)

4:45.00

Čistý čas na kole (Tm)

2:08.53

Vzdálenost (DST)

41.0 km

Průměrná rychlost celkem (TAVS)

8.6 km/h

Průměrná rychlost (AVS)

18.2 km/h

Maximální rychlost (MXS)

50 km/h

Ve 20 hodin lesem projel lesník mercedesem ( Autor Indurain )