4. den 23.7. 1992

NERATOV - LETOVICE

ČTVRTEK

MAPA

PERFECT DAY

06.00  Vstáváme. Velmi nejisté počasí. Poprvé je pod  mrakem. Zima. Martin spal bez kulichu, Libor vstává neobvykle  s námi. Snídáme společně. Balíme poprvé plachtu proti dešti.

08.08  Vyjíždíme zase o něco dříve směrem na Žamberk. Cesta je příjemná, prakticky z kopce, pod mrakem.

09.35  Trochu bloudíme po Žamberku. Stále zataženo. Směřujeme na Ústí  nad Orlicí. Na cestě nás zaskočily 2 traktory. Předjíždíme je ve  velmi nepřehledné zatáčce. Před Ústím najíždíme na hlavní  silnici (Náchod - Brno). Projíždíme městy velmi rychle, neboť  máme vítr v zádech.

10.30  Česká Třebová - zběžně prohlížíme nádraží.

11.22  Začíná hustě pršet. Naštěstí dojíždíme do Svitav. Ukrýváme se v  autobusové čekárně a Martin dává první část oběda.

12.00  Přestává pršet. Přemísťujeme se na náměstí. Nakupujeme v  potravinách, prohlížíme si cyklocentrum, obdivujeme náměstí,  dokončujeme oběd. Začíná vysvítat sluníčko.

14.25  Opouštíme Svitavy. Cesta je nadále rovinatá. Objevujeme překrásné  údolí vesnice Březová. Projíždíme nádhernou krajinou.

15.45    Letovice - město. Odbočujeme směrem na Poličku směrem k vodní  nádrži. Koupeme se.

16.45  Pokračujeme do vesnice Křetín a objíždíme jezero. Táboříme ve  svahu nad jezerem s velkým výhledem do kraje. Přijíždíme na  místo v 6 hod a dáváme si v klidu večeři.

18.15  Vycházíme na procházku, prohlížíme si krajinu a končíme v  hostinci Lazanov.

Letovice

21.50  Martin a Petr testují vodu v nádrži. Je překvapivě teplá. Libor  hlídá svršky a drží ručníky.

02-03 Slyšíme v blízkosti podivný zvuk jako v pondělí. Vlkodlak je asi nablízku. Potom je již klid.

Zvláštní rubrika: Počet litrů vypitých v hospodách. Prozatímní stav:

Počet vyfocených snímků 19.

Libor

7.6 l

Petr

7.5 l

Martin

6.29 l

Údaje o 4. dnu:

Doba příjezdu do cíle(TOT)

9:41.40

Čistý čas na kole (Tm)

4:26.45

Vzdálenost(DST)

107 km

Průměrná rychlost celkem (AVST)

10.9

Čistá průměrná rychlost (AVS)